Vak: Project Procesmanagement and information credits: 5
- Vakcode
- IFVP18PAAPRI
- Naam
- Project Procesmanagement and information
- Studiejaar
- 2019-2020
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- J. Krips
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Project Procesmanagemen and information - Opdracht
Leeruitkomsten
Hoofdleeruitkomst
De student analyseert en (her)ontwerpt op basis van verschillende technieken een eenvoudig facilitair serviceproces van een organisatie, geeft aan hoe het proces ondersteund wordt door ICT en adviseert over verbetering van dit proces t.b.v. de klantbeleving.
De student:
•adviseert over de structuur van een Facilitaire organisatie en de inrichting van facilitaire processen daarbinnen (gebruik makend van ISO 41000 normering)
•beschrijft de huidige en gewenste situatie op basis van klanteisen en -wensen, waarbij procestheorieen en stroomschema’s worden gebruikt
•bepaalt welke informatie nodig is voor operationele en managementprocessen
•geeft beargumenteerd weer hoe processen door middel van ICT-middelen effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd.
•Beschrijft de implementatie van een procesverandering incl. gebruik van ICT software voor de interne klanten en medewerkers.
De student analyseert en (her)ontwerpt op basis van verschillende technieken een eenvoudig facilitair serviceproces van een organisatie, geeft aan hoe het proces ondersteund wordt door ICT en adviseert over verbetering van dit proces t.b.v. de klantbeleving.
De student:
•adviseert over de structuur van een Facilitaire organisatie en de inrichting van facilitaire processen daarbinnen (gebruik makend van ISO 41000 normering)
•beschrijft de huidige en gewenste situatie op basis van klanteisen en -wensen, waarbij procestheorieen en stroomschema’s worden gebruikt
•bepaalt welke informatie nodig is voor operationele en managementprocessen
•geeft beargumenteerd weer hoe processen door middel van ICT-middelen effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd.
•Beschrijft de implementatie van een procesverandering incl. gebruik van ICT software voor de interne klanten en medewerkers.
Inhoud
The project “Process and Information Management” focuses on the organization of facility processes. After an assignment in your network, you will work as a consultant for a case organization. The most important question here is: "How do you implement at a good Front Office-Back Office structure (FOBO)". You work towards a FOBO structure in which standard calls can be handled automatically. Thinking in processes, working out facility services in detail and knowing the role ICT plays are important skills in this regard. In the project assignment you find out the causes, come up with solutions and carry out analyzes of problems in a fictitious organization environment.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Facility Management