Vak: Engels 3 credits: 2
- Vakcode
- CELH0ENG3
- Naam
- Engels 3
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 2
- Taal
- Engels
- Coördinator
- -
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Engels 3 - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
Na dit studieonderdeel kan de student:
- KOERS BEPALEN; De CE’er zet de commerciële koers uit. Dit doet hij op basis van zijn visie, de kansen die hij in de markt ziet en het duurzame concurrentievoordeel van de organisatie waarin hij werkzaam is. Omdat hij niet in een vacuüm werkt is de CE’er een bruggenbouwer die zowel kennis als mensen verbindt.
- WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
- BUSINESS DEVELOPMENT; De CE’er ontwerpt in co-creatie met stakeholders onderscheidende en/of vernieuwende concepten en verdienmodellen voor de optimalisatie van waarde voor alle relevante stakeholders. Hij anticipeert op en/of initieert veranderingen en verkrijgt draagvlak van de stakeholders gedurende het ontwikkelproces.
- REALISEREN; De CE’er realiseert vanuit het ontwikkelde concept een duurzaam commercieel (deel)product of dienst voor bestaande- en potentiele stakeholders. De CE’er draagt creatieve oplossingen aan, faciliteert (onderdelen van) het uitvoeringsproces toont doorzettingsvermogen en neemt (financiële) verantwoordelijkheid om samen met interne- en externe partijen tot het gewenste commerciële resultaat te komen. Tijdens de realisatie draagt hij zorg voor het commitment van stakeholders.
- Creativiteit
- Samenwerken
- Initiatief
- Doorzettingsvermogen
- Aanpassingsvermogen
- Communicatief
- Verantwoordelijkheidsbesef
- Commercieel bewustzijn
- Leiderschap
- Nieuwsgierigheid
- Kritisch denken
Na dit studieonderdeel kan de student:
- vragen beantwoorden in het Engels over Engelstalige teksten op het gebied van sales, marketing en marketing communicatie;
- in het Engels een goede mondelinge samenvatting geven van deze teksten;
- een management summary schrijven;
- werkwoordsvormen, linking words en interpunctie op een goede manier in de management summary verwerken;
- op een correcte manier gebruik maken van een uitgebreid Engels woordenboek.
Inhoud
Niveau:
Verdiepend
Inhoud:
Communicatieve vaardigheden in het Engels worden verder ontwikkeld en getraind. Vocabulaire en grammatica worden geoefend.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
Verdiepend
Inhoud:
Communicatieve vaardigheden in het Engels worden verder ontwikkeld en getraind. Vocabulaire en grammatica worden geoefend.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- School voor Marketing Management en Financieel Economisch Management