Vak: Service Marketing credits: 3

Vakcode
FMVP18SERSMA
Naam
Service Marketing
Studiejaar
2020-2021
ECTS credits
3
Taal
Nederlands
Coördinator
L.H.M. van Rijn
Werkvormen
  • Werkcollege
Toetsen
  • Service Marketing - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau

Leeruitkomsten

Hoofdleeruitkomst

De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services

De student
  • Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie
  • Beschrijft de marketingomgeving
  • Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is
  • Beschrijft de (diensten)marketingmix
  • Benoemt en legt dienstenconcepten uit
  • Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving

Inhoud

De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services

De student
  • Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie
  • Beschrijft de marketingomgeving
  • Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is
  • Beschrijft de (diensten)marketingmix
  • Benoemt en legt dienstenconcepten uit
Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving

School(s)

  • Institute of Future Environments