Vak: Service Marketing credits: 3
- Vakcode
- FMVP18SERSMA
- Naam
- Service Marketing
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- L.H.M. van Rijn
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Service Marketing - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
Hoofdleeruitkomst
De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services
De student
De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services
De student
- Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie
- Beschrijft de marketingomgeving
- Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is
- Beschrijft de (diensten)marketingmix
- Benoemt en legt dienstenconcepten uit
- Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving
Inhoud
De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services
De student
De student
- Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie
- Beschrijft de marketingomgeving
- Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is
- Beschrijft de (diensten)marketingmix
- Benoemt en legt dienstenconcepten uit
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Institute of Future Environments