Vak: Praktijkopdracht Creatief ondernemen credits: 5
- Vakcode
- CEDP22PCO
- Naam
- Praktijkopdracht Creatief ondernemen
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- H.J. Pijbes
- Werkvormen
-
- Action learning
- Toetsen
-
- Praktijkopdracht Creatief ondernemen - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
De student:
- WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
- Creativiteit
- Communicatief
- Commercieel bewustzijn
De student:
- kan een korte analyse opstellen om de technologische ontwikkeling in een gegeven context. De student vertaalt deze ontwikkelingen naar productaanpassingen of nieuwe productenof diensten;
- kan een beknopt commercieel plan ontwikkelen voor een onderneming;
- kan individueel en samen met anderen een planning opstellen, samen activiteiten opstellen en uitvoeren en de voortgang bewaken van het project;
- begrijpt de voorwaarden om klantgericht te formuleren en kan deze toepassen. De student ontwikkelt als eindresultaat een video om een product of de dienst te verkopen op eencrowdfundingplatform.
Inhoud
Niveau:
Inleidend
Inhoud:
De student ontwikkelt (samen met anderen) op basis van een creatief idee een commercieel plan.In het plan wordt ook een socialmediastrategie en faseringsmodel ontwikkelt.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-dt of de blackboard course.
Inhoud:
De student ontwikkelt (samen met anderen) op basis van een creatief idee een commercieel plan.In het plan wordt ook een socialmediastrategie en faseringsmodel ontwikkelt.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-dt of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance