Vak: Marketingcommunicatie on- en offline credits: 5

Vakcode
CELB21MCO
Naam
Marketingcommunicatie on- en offline
Studiejaar
2022-2023
ECTS credits
5
Taal
Nederlands
Coördinator
E.G. Wubs
Werkvormen
  • Hoorcollege
  • Practicum / Training
  • Werkcollege
Toetsen
  • Marketingcommunicatie on- en offline - Computer, organisatie ToetsCentrum

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
21st-century skills:
  • Creativiteit
  • Initiatief
  • Communicatief
  • Commercieel bewustzijn
Leeruitkomsten:
De student:
 
  • kan een rapport opstellen dat voldoet aan alle ‘Richtlijnen BCN rapporteren’;
  • begrijpt de samenhang tussen off- en online communicatie-instrumenten;
  • kan verschillende soorten doelgroepen definiëren;
  • heeft inzicht in de verschillende instrumenten van de communicatiemix;
  • kan beschrijven hoe de huidige communicatie van een bedrijf eruit ziet, zowel intern als extern;
  • heeft kennis van socialmediaplatformen en hoe deze in te zetten zijn voor verschillende doelgroepen;
  • laat in een professioneel rapport zien welke uitkomsten de strategie van het bedrijf heeft op de marketingmix;
  • kan een communicatie-analyse uitvoeren op verschillende organisaties.



 

Inhoud

Niveau:
Verdiepend
 
Inhoud:
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De inhoud van dit vak zal voor de start op Blackboard verschijnen.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance