Vak: Storytelling credits: 3
- Vakcode
- CEVB15CMA4
- Naam
- Storytelling
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- A. de Boer
- Werkvormen
-
- Practicum / Training
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Storytelling - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
De student kan op basis van de positionering en het DNA van een bedrijf een passende corporate story ontwikkelen die bijdraagt aan de versterking van het organisatiemerk.
- WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
- Creativiteit
- Doorzettingsvermogen
- Nieuwsgierigheid
De student kan op basis van de positionering en het DNA van een bedrijf een passende corporate story ontwikkelen die bijdraagt aan de versterking van het organisatiemerk.
Inhoud
Niveau: verdiepend
Inhoud:
De keuzelijn Contentmarketing bestaat uit 4 thema’s:
De keuzelijn Contentmarketing bestaat uit 4 thema’s:
- Creativiteit en denkstijlen
- Marketing in economisch perspectief
- Ethiek en filosofie
- Storytelling
Op blackboard kun je een kijkje nemen in de course.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Bijzonderheden:
Maakt deel uit van de 12 ec-keuzelijn Contentmarketing. Aanwezigheid is het uitgangspunt voor het onderwijs bij IMM. Bij 20% afwezigheid of meer vervalt deelname aan de eerste kans van het tentamen.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Bijzonderheden:
Maakt deel uit van de 12 ec-keuzelijn Contentmarketing. Aanwezigheid is het uitgangspunt voor het onderwijs bij IMM. Bij 20% afwezigheid of meer vervalt deelname aan de eerste kans van het tentamen.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance