Vak: Applied Psychology & Branding credits: 3

Vakcode
CEVB20DIMAPB
Naam
Applied Psychology & Branding
Studiejaar
2022-2023
ECTS credits
3
Taal
Nederlands
Coördinator
J.A. de Vries
Werkvormen
  • Hoorcollege
Toetsen
  • Applied Psychology & Branding - Overige toetsing

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • KOERS BEPALEN; De CE’er zet de commerciële koers uit. Dit doet hij op basis van zijn visie, de kansen die hij in de markt ziet en het duurzame concurrentievoordeel van de organisatie waarin hij werkzaam is. Omdat hij niet in een vacuüm werkt is de CE’er een bruggenbouwer die zowel kennis als mensen verbindt.
21st-century skills:
  • Commercieel bewustzijn
  • Kritisch denken
Leeruitkomsten:
Na de cursus zijn studenten in staat om de verschillende brand touchpoints te onderscheiden, aan te geven hoe branding daarin wordt toegepast en dit inzichtelijk te maken via de customer journey methodiek.

Inhoud

Niveau:
Verdiepend
 
Inhoud:
In deze cursus wordt ingegaan op brand touchpoints waarbij een koppeling wordt gemaakt tussen de psychologie achter branding en de wijze waarop dat in de customer journey wordt ingezet.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance