Vak: Applied Psychology & Branding credits: 3
- Vakcode
- CEVB20DIMAPB
- Naam
- Applied Psychology & Branding
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- J.A. de Vries
- Werkvormen
-
- Hoorcollege
- Toetsen
-
- Applied Psychology & Branding - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
Na de cursus zijn studenten in staat om de verschillende brand touchpoints te onderscheiden, aan te geven hoe branding daarin wordt toegepast en dit inzichtelijk te maken via de customer journey methodiek.
- KOERS BEPALEN; De CE’er zet de commerciële koers uit. Dit doet hij op basis van zijn visie, de kansen die hij in de markt ziet en het duurzame concurrentievoordeel van de organisatie waarin hij werkzaam is. Omdat hij niet in een vacuüm werkt is de CE’er een bruggenbouwer die zowel kennis als mensen verbindt.
- Commercieel bewustzijn
- Kritisch denken
Na de cursus zijn studenten in staat om de verschillende brand touchpoints te onderscheiden, aan te geven hoe branding daarin wordt toegepast en dit inzichtelijk te maken via de customer journey methodiek.
Inhoud
Niveau:
Verdiepend
Verdiepend
Inhoud:
In deze cursus wordt ingegaan op brand touchpoints waarbij een koppeling wordt gemaakt tussen de psychologie achter branding en de wijze waarop dat in de customer journey wordt ingezet.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
In deze cursus wordt ingegaan op brand touchpoints waarbij een koppeling wordt gemaakt tussen de psychologie achter branding en de wijze waarop dat in de customer journey wordt ingezet.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance