Vak: Integrale opdracht 11 credits: 3
- Vakcode
- CEVB20DIMIOP11
- Naam
- Integrale opdracht 11
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- J.A. de Vries
- Werkvormen
-
- Projectonderwijs
- Toetsen
-
- Integrale opdracht 11 - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
Na dit studieonderdeel kun je:
- REALISEREN; De CE’er realiseert vanuit het ontwikkelde concept een duurzaam commercieel (deel)product of dienst voor bestaande- en potentiele stakeholders. De CE’er draagt creatieve oplossingen aan, faciliteert (onderdelen van) het uitvoeringsproces toont doorzettingsvermogen en neemt (financiële) verantwoordelijkheid om samen met interne- en externe partijen tot het gewenste commerciële resultaat te komen. Tijdens de realisatie draagt hij zorg voor het commitment van stakeholders.
- Initiatief
- Verantwoordelijkheidsbesef
- Commercieel bewustzijn
- Kritisch denken
Na dit studieonderdeel kun je:
- Een bedrijf adviseren over het verbeteren van de organische vindbaarheid
- Een zoekwoorden onderzoek uitvoeren
- Diverse tools van Google koppelen aan een website
- Targets opstellen, budgetten bepalen
- Campagnes aanmaken in Google Ads in het zoek- en displaynetwerk
- Doelen en ecommerce instellen in Analytics
Inhoud
Niveau:
Verdiepend
Verdiepend
Inhoud:
Voor externe opdrachtgevers zal je de online marketing strategie bepalen en de eerste online campagnes inregelen en bijsturen.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Voor externe opdrachtgevers zal je de online marketing strategie bepalen en de eerste online campagnes inregelen en bijsturen.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance