Vak: Integrale opdracht 11 credits: 3

Vakcode
CEVB20DIMIOP11
Naam
Integrale opdracht 11
Studiejaar
2022-2023
ECTS credits
3
Taal
Nederlands
Coördinator
J.A. de Vries
Werkvormen
  • Projectonderwijs
Toetsen
  • Integrale opdracht 11 - Overige toetsing

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • REALISEREN; De CE’er realiseert vanuit het ontwikkelde concept een duurzaam commercieel (deel)product of dienst voor bestaande- en potentiele stakeholders. De CE’er draagt creatieve oplossingen aan, faciliteert (onderdelen van) het uitvoeringsproces toont doorzettingsvermogen en neemt (financiële) verantwoordelijkheid om samen met interne- en externe partijen tot het gewenste commerciële resultaat te komen. Tijdens de realisatie draagt hij zorg voor het commitment van stakeholders.
21st-century skills:
 
  • Initiatief
  • Verantwoordelijkheidsbesef
  • Commercieel bewustzijn
  • Kritisch denken
Leeruitkomsten:
Na dit studieonderdeel kun je:
  • Een bedrijf adviseren over het verbeteren van de organische vindbaarheid
  • Een zoekwoorden onderzoek uitvoeren
  • Diverse tools van Google koppelen aan een website
  • Targets opstellen, budgetten bepalen
  • Campagnes aanmaken in Google Ads in het zoek- en displaynetwerk
  • Doelen en ecommerce instellen in Analytics

Inhoud

Niveau:
Verdiepend
 
Inhoud:
Voor externe opdrachtgevers zal je de online marketing strategie bepalen en de eerste online campagnes inregelen en bijsturen.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance