Vak: Social Marketing credits: 2
- Vakcode
- CEVB20DIMSCM
- Naam
- Social Marketing
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 2
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- J.A. de Vries
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Social Marketing - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
- REALISEREN; De CE’er realiseert vanuit het ontwikkelde concept een duurzaam commercieel (deel)product of dienst voor bestaande- en potentiele stakeholders. De CE’er draagt creatieve oplossingen aan, faciliteert (onderdelen van) het uitvoeringsproces toont doorzettingsvermogen en neemt (financiële) verantwoordelijkheid om samen met interne- en externe partijen tot het gewenste commerciële resultaat te komen. Tijdens de realisatie draagt hij zorg voor het commitment van stakeholders.
- Communicatief
- Verantwoordelijkheidsbesef
- Commercieel bewustzijn
- Nieuwsgierigheid
- Kritisch denken
- De student is in staat om een nulmeting uit te voeren met betrekking tot de inzet van de sociale media kanalen van de organisatie;
- De student is in staat om een organisatie te adviseren over de strategische inzet van sociale media aan de hand van een rapport;
- De student is in staat om een sociale media analyse op te zetten waarbij de inspanningen van de inzet van sociale media worden gemonitord.
Inhoud
Niveau:
Verdiepend
Verdiepend
Inhoud:
Tijdens de colleges Social Media werken we naar een social media strategie voor jullie opdrachtgever. Daarnaast gaan we aan de slag met het analyseren van de social media inspanningen van de organisatie.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Tijdens de colleges Social Media werken we naar een social media strategie voor jullie opdrachtgever. Daarnaast gaan we aan de slag met het analyseren van de social media inspanningen van de organisatie.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance