Vak: Chemistry in Engineering credits: 5
- Vakcode
- ELVP22CHE
- Naam
- Chemistry in Engineering
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Engels
- Coördinator
- G. van der Schot
- Werkvormen
-
- Probleem gestuurd onderwijs
- Toetsen
-
- Chemistry in Engineering - Opdracht
Leeruitkomsten
Definiƫren
De student brengt een probleem of klantbehoefte eenduidig in kaart, plaatst deze in de juiste context, raadpleegt relevante bronnen en formuleert op basis hiervan een doelstelling, probleemstelling en elektrotechnische eisen.
Ontwerpen
De student overweegt verschillende oplossingsrichtingen om tot een gedetailleerd en goed onderbouwd (elektro)technisch product of proces, of een (elektro)technische dienst te komen. Daarbij baseert hij/zij zich op het programma van eisen en maakt gebruik van passende ontwerpmethodieken. Tevens houdt de student rekening met maatschappelijke belangen en engineeringstandaarden.
Professionaliseren
De student is in staat zich vaardigheden eigen te maken en deze bij te houden, is zelfsturend, constructief in het geven en ontvangen van feedback, laat flexibiliteit zien en kan helder communiceren.
Inhoud
De student past de theorie toe bij het uitvoeren van een aantal praktische opdrachten. De nadruk ligt hierbij op toepassingen binnen het technisch werkveld, bijvoorbeeld de constructie en analyse van een sensor, nieuw type batterij of brandstofcel.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Engineering