Vak: Borging en impact in het innovatie ecosysteem credits: 15
- Vakcode
- MIVB22MOD24
- Naam
- Borging en impact in het innovatie ecosysteem
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 15
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- E.B. Mulder
- Werkvormen
-
- Opdracht
- Toetsen
-
- Portfolio assessment - Assessment
Leeruitkomsten
1. De student begrijpt de verschillende vormen van klassieke, procesmatige en ontwikkelingsgerichte manieren van evalueren en borging in organisaties en maakt een beargumenteerde keuze voor het toepassen. |
2. Uit de verschillende klassieke en actuele modellen die gebruikt kunnen worden in het effectevaluatie onderzoek de modellen uitkiezen, beargumenteren en toepassen, die relevant zijn voor het project. |
3. De student creeert duurzame uitkomsten met de innovatie in het innovatie-ecosysteem door kennis over het ontwerp en het ontwerpproces tot waarde te maken en over te dragen aan de opdrachtgever. |
4. De student schakelt tussen een leidende en coachende rol in diverse gesprekstypen, waarbij de student de ander motiveert tot ander gedrag of opvattingen. |
Inhoud
In het vierde blok van het tweede studiejaar van de opleiding Management in de Zorg staat de volgende eindopdracht centraal; een magazine per projectgroep. In dit magazine komen de volgende onderdelen terug: Context, Output, Outcome en Bijdrage aan de missie. Concreet wordt hier mee bedoeld:
· CONTEXT: schets van de context en het plaatsen van de (veranderde) vraagstelling binnen deze context
· OUTPUT: evaluatie van het ontwikkelde product/de dienst/de prototypes
· OUTCOME: evaluatie van de effecten van het ontwikkelde product/de dienst/de prototypes.
· BIJDRAGE aan de MISSIE: plaatsing van het verandertraject en de effecten daarvan (output en outcome) in relatie tot de missie die is geformuleerd in relatie tot het vraagstuk.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Academie voor Gezondheidsstudies