Vak: Internship credits: 30

Vakcode
FMDB23INT
Naam
Internship
Studiejaar
2023-2024
ECTS credits
30
Taal
Nederlands
Coördinator
M.G. Martens
Werkvormen
  • Opdracht
  • Stage, werk
Toetsen
  • Stage - Mondeling
  • Stage verslag - Verslag

Leeruitkomsten

  • De student laat zien dat hij/zij over onderzoekend vermogen beschikt door de analyse van de huidige en gewenste situatie in een organisatie t.a.v. een (facilitair) vraagstuk en komt met een probleemoplossing waardoor een facilitair product, een dienst en/of proces verbetert (afgeleid van LO2).
 
  • De student maakt gebruik van de PDCA-cyclus om aan te tonen hoe hij de stage uitvoert en legt hierbij nadruk op zijn eigen handelen door hierover te reflecteren (afgeleid van LO2+12).
 
  • De student werkt zelfstandig aan zijn professionele facilitaire vaardigheden in een complexe situatie c.q. maatschappelijke omgeving en reflecteert op zijn eigen professionele houding én leervaardigheden (afgeleid van LO 11+12).
 
  • De student communiceert op een proactieve en heldere manier ideeën en oplossingen naar de collega’s en opdrachtgever zodat hij daarmee overtuigt en bijdraagt aan een professionele samenwerking binnen de organisatie/afdeling (afgeleid van LO 11+12).

Inhoud

  • De student laat zien dat hij/zij over onderzoekend vermogen beschikt door de analyse van de huidige en gewenste situatie in een organisatie t.a.v. een (facilitair) vraagstuk en komt met een probleemoplossing waardoor een facilitair product, een dienst en/of proces verbetert (afgeleid van LO2).
 
  • De student maakt gebruik van de PDCA-cyclus om aan te tonen hoe hij de stage uitvoert en legt hierbij nadruk op zijn eigen handelen door hierover te reflecteren (afgeleid van LO2+12).
 
  • De student werkt zelfstandig aan zijn professionele facilitaire vaardigheden in een complexe situatie c.q. maatschappelijke omgeving en reflecteert op zijn eigen professionele houding én leervaardigheden (afgeleid van LO 11+12).
 
  • De student communiceert op een proactieve en heldere manier ideeën en oplossingen naar de collega’s en opdrachtgever zodat hij daarmee overtuigt en bijdraagt aan een professionele samenwerking binnen de organisatie/afdeling (afgeleid van LO 11+12).

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Future Environments