Vak: Professionele Identiteit 7 credits: 5
- Vakcode
- CELB22PFI7
- Naam
- Professionele Identiteit 7
- Studiejaar
- 2024-2025
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- S.M. Feenstra
- Werkvormen
-
- Individueel
- Toetsen
-
- Professionele Identiteit 7 - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
- WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
- Creativiteit
- Samenwerken
- Initiatief
- Doorzettingsvermogen
- Aanpassingsvermogen
- Communicatief
- Verantwoordelijkheidsbesef
- Commercieel bewustzijn
- Leiderschap
- Nieuwsgierigheid
- Kritisch denken
- De student is in staat om relevante gegevens te verzamelen en te interpreteren (meestal op het vakgebied) met het doel een oordeel te vormen dat mede gebaseerd is op het afwegen van relevante sociaal-maatschappelijke, internationale, wetenschappelijke en ethische aspecten en demonstreert daarmee een onderzoekende houding. De onderwerpen waarbij dit leerdoel wordt behaald zijn: Professionaliteit’ en Innovativiteit
- De student kent diverse intervisiemethodes en heeft deze zelf ervaren middels een eigen ingebrachte case.
- De student kent de onderzoeksmethodes ‘Begripsbepaling’, Literatuuronderzoek’, ‘Interviewen’.
Inhoud
Niveau:
verdiepend
Inhoud:
Wij begeleiden de student in de persoonlijke zoektocht naar de invulling van het landelijke opleidingsprofiel.
Hiervoor gebruikt de student zijn werk, ALO’s en aangeboden vakken.
De student gaat in het derde jaar zelf op onderzoek naar de diepere betekenis van de onderwerpen: professionaliteit, innovativiteit, digitaliteit en ethiek.
Hierbij gebruikt hij de onderzoekmethodes: literatuuronderzoek, vragenlijsten uitzetten en interviews analyseren.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
verdiepend
Inhoud:
Wij begeleiden de student in de persoonlijke zoektocht naar de invulling van het landelijke opleidingsprofiel.
Hiervoor gebruikt de student zijn werk, ALO’s en aangeboden vakken.
De student gaat in het derde jaar zelf op onderzoek naar de diepere betekenis van de onderwerpen: professionaliteit, innovativiteit, digitaliteit en ethiek.
Hierbij gebruikt hij de onderzoekmethodes: literatuuronderzoek, vragenlijsten uitzetten en interviews analyseren.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance