Vak: Bedrijfscommunicatie Engels credits: 5

Vakcode
ONVA22BCE
Naam
Bedrijfscommunicatie Engels
Studiejaar
2024-2025
ECTS credits
5
Taal
Nederlands
Coördinator
J. de Vries
Werkvormen
  • Werkcollege
Toetsen
  • Bedrijfscommunicatie Engels - Overige toetsing

Leeruitkomsten

Competenties:

1.2 De student laat creativiteit zien
2.1 De student is zelfbewust en zelfredzaam
2.5 De student zet anderen in beweging
3.1 De student neemt het initiatief
3.4 De student werkt met anderen
3.5 De student leert door ervaring

Leeruitkomsten:

De student: 

1. signaleert door middel van het geven en ontvangen van peerfeedback aangaande structuur, conventies, stijl, woordenschat, verbindingswoorden, grammatica en spelling zijn patterns of error en verbetert aan de hand daarvan de opdrachten; 

2. reflecteert op zijn opdrachten en beargumenteert hoe hij grotendeels zelfstandig zijn taalvaardigheden verder heeft ontwikkeld (eindniveau minimaal B1); 

3. drukt zich zowel schriftelijk als mondeling in correct zakelijk Engels uit en houdt daarbij rekening met de achtergrond en situatie van de mensen die hij adresseert; 

4. formuleert zijn boodschap zowel mondeling als schriftelijk aan de hand van de aangereikte technieken duidelijk, enthousiasmerend en overtuigend. 

Inhoud

Niveau:
Inleidend

Inhoud:
Gedurende blok 4 ga je tijdens de werkcolleges van Bedrijfscommunicatie Engels op basis van door jou opgestelde doelen werken aan het verbeteren van je Engelse taalvaardigheid op het gebied van spreken, schrijven, lezen en luisteren in een zakelijke context. Je stelt een portfolio samen met opdrachten om de ontwikkeling van je Engelse taalvaardigheid inzichtelijk te maken. Aan het einde van het blok evalueer je of je je doelen hebt behaald en beargumenteer je hoe je je Engelse taalvaardigheid gedurende het blok hebt verbeterd. Deze informatie vormt de input voor de laatste opdracht: een pecha kucha presentatie aan de hand van je portfolio over je vooruitgang. 

Studiemateriaal:
Geen

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance