Digitale technologie
- De student ontwikkelt creatieve, effectieve en/of innovatieve digitale technologie om tot duurzame gedragsverandering te komen.
- De student ontwikkelt digitale technologie op efficiënte wijze.
- De student anticipeert op de gevolgen van digitale technologie voor gebruiker, organisatie en samenleving.
Ontwerpgericht onderzoek
- De student initieert, stuurt en organiseert het ontwerpproces.
- De student voert kritisch ontwerpgericht onderzoek uit.
- De student transfereert kennis en inzicht vanuit ontwerpgericht onderzoek naar nieuwe contexten.
Ondernemend leiderschap
- De student signaleert kansen en verbindt deze in de praktijk met duurzame business voor digitale technologie.
- De student mobiliseert en verbindt mensen en middelen in het ontwerpproces van digitale technologie en business.
Communicatie en disseminatie
- De student slaat discipline-overstijgend en op doelgerichte wijze de communicatieve brug tussen verschillende stakeholders.
- De student vertaalt opgedane kennis doelgericht naar de belevingswereld van anderen.
Verantwoordelijkheid
- De student reflecteert kritisch en zelfbewust op houding, gedrag en gemaakte aannames en past die desgewenst toe in veranderende situaties.
- De student is ethisch bewust en handelt daar naar.
- De student reflecteert op leren en autonome leervaardigheid om tot een zelfgestuurd leerproces te komen.