Vak: Ontwerp van digitale technologie voor gedragsverandering 2 credits: 10
- Vakcode
- DTVM23OG2
- Naam
- Ontwerp van digitale technologie voor gedragsverandering 2
- Studiejaar
- 2023-2024
- ECTS credits
- 10
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- M. van Oostrom
- Werkvormen
-
- Intervisie
- Projectonderwijs
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Ontwerp van digitale technologie voor gedragsverandering 2 - Overige toetsing
Leeruitkomsten
De leeruitkomsten die worden beoordeeld in deze module zijn:
1. Digitale Technologie |
|
2. Ontwerpgericht onderzoek |
|
4. Communicatie en disseminatie |
|
5. Verantwoordelijkheid |
|
Inhoud
In deze module leert de student om digitale technologie te realiseren en evalueren die op langere termijn van meerwaarde is voor de beoogde doelgroep. De student realiseert digitale technologie voor duurzame gedragsverandering in de vorm van een onderbouwd prototype. Daarvoor maakt de student zich kennis eigen van werkzame mechanismes op het gebied van gedragsverandering en mens-machine interactie en past deze toe. Daarnaast zet de student in deze module een evaluatieonderzoek op en voert deze uit om daarmee een concrete toepassing van digitale technologie gericht op gedragsverandering te evalueren.
De student volgt de workshops aangevuld met online materiaal en werkt individueel aan opdrachten om de benodigde competenties te verwerven en te demonstreren. De student toont de eigen ontwikkeling aan door middel van een portfolio en een bijbehorend criteriumgericht interview.
De student volgt de workshops aangevuld met online materiaal en werkt individueel aan opdrachten om de benodigde competenties te verwerven en te demonstreren. De student toont de eigen ontwikkeling aan door middel van een portfolio en een bijbehorend criteriumgericht interview.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Communicatie, Media & IT