Vak: Communicatiekunde en Onderzoek 1 credits: 5
- Vakcode
- COVB15CBC2
- Naam
- Communicatiekunde en Onderzoek 1
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- A.B. Nillesen
- Werkvormen
-
- Hoorcollege
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Communicatiekunde en Onderzoek 1 - Computer, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
3. Analyseren en onderzoeken
3.3 De student past theorie en veelgebruikte beroepsmethoden toe ten behoeve van het vaststellen van oplossingen of communicatie-interventies voor organisaties
3.3 De student past theorie en veelgebruikte beroepsmethoden toe ten behoeve van het vaststellen van oplossingen of communicatie-interventies voor organisaties
Inhoud
In de conceptuele lijn vindt een verdieping en verbreding plaats van communicatietheorieën en onderzoeksvaardigheden zoals die aan de orde zijn gekomen in jaar 1. De communicatietheorieën zijn gerelateerd aan de campagne.
De student leert zelfstandig relevante theorieën te selecteren en toe te passen.
Tegelijkertijd leert de student onderzoeksmethoden, relevant voor de campagne.
De student leert zelfstandig relevante theorieën te selecteren en toe te passen.
Tegelijkertijd leert de student onderzoeksmethoden, relevant voor de campagne.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Communicatie, Media & IT