Vak: Afstudeeropdracht credits: 30
- Vakcode
- FCVB21ASO1C
- Naam
- Afstudeeropdracht
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 30
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- M. van der Werf
- Werkvormen
-
- Afstudeeropdracht
- Toetsen
-
- Afstudeeropdracht - Overige toetsing
Leeruitkomsten
|
|
|
|
|
|
Inhoud
De afstudeeropdracht bestaat uit het onderstaande:
De student toont onderzoekend vermogen door zelfstandig een onderzoek uit te voeren, waaruit blijkt dat de student aan alle beoordelingscriteria uit het beoordelingsprotocol voldoet. Het onderzoek resulteert in een adviesrapport voor een opdrachtgever, met eventueel één of meerdere beroepsproducten, waarbij de problematiek op de inhoudelijke werkgebieden van de opleiding ligt.
De student past hierbij verschillende onderzoekstechnieken toe.
Assessment Professionele Identiteit
De student schrijft zijn ‘startverhaal’ als beginnend financieel professional met bijbehorende bewijzen als input op het eindassessment. De student neemt deel aan een assessment over zijn professionele identiteit. De student toont aan hoe hij als startend financieel professional verantwoord handelt en dat hij over professioneel vakmanschap beschikt. Bovenstaande elementen zijn vervolgens onderwerp van gesprek in het assessment. Daarnaast wordt de student bevraagd op het door hem uitgevoerde onderzoek waarbij gemaakte keuzes, onderbouwing en verantwoording en kwaliteit van de adviezen onderwerpen zijn die aan bod komen.
- Het verrichten van een praktijkgericht onderzoek (in een duo/individueel);
- Het opstellen van een PI portfolio (individueel);
- Assessment (individueel)
De student toont onderzoekend vermogen door zelfstandig een onderzoek uit te voeren, waaruit blijkt dat de student aan alle beoordelingscriteria uit het beoordelingsprotocol voldoet. Het onderzoek resulteert in een adviesrapport voor een opdrachtgever, met eventueel één of meerdere beroepsproducten, waarbij de problematiek op de inhoudelijke werkgebieden van de opleiding ligt.
De student past hierbij verschillende onderzoekstechnieken toe.
Assessment Professionele Identiteit
De student schrijft zijn ‘startverhaal’ als beginnend financieel professional met bijbehorende bewijzen als input op het eindassessment. De student neemt deel aan een assessment over zijn professionele identiteit. De student toont aan hoe hij als startend financieel professional verantwoord handelt en dat hij over professioneel vakmanschap beschikt. Bovenstaande elementen zijn vervolgens onderwerp van gesprek in het assessment. Daarnaast wordt de student bevraagd op het door hem uitgevoerde onderzoek waarbij gemaakte keuzes, onderbouwing en verantwoording en kwaliteit van de adviezen onderwerpen zijn die aan bod komen.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance