Vak: Professionalisering en studiecoaching credits: 1
- Vakcode
- MTLB19THEMA32
- Naam
- Professionalisering en studiecoaching
- Studiejaar
- 2022-2023
- ECTS credits
- 1
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- E.T. Gerbers-van den Heuvel
- Werkvormen
-
- Individueel
- Toetsen
-
- Portfolio assessment - Portfolio assessment
Leeruitkomsten
Doel/Leeruitkomsten
- De student neemt de regie over zijn leerproces door het opstellen en uitvoeren van zijn ontwikkelingsplan onderbouwd met feedback en reflectie.
- De student beschrijft wat hij heeft geleerd over een praktijksituatie tijdens intervisie.
- De student stelt vanuit de beroepsrollen persoonlijke leerdoelen op voor zijn ontwikkelingsplan.
- De student stelt een plan op en profileert zich op basis van de beroepsrollen.
- De student verantwoordt zijn ontwikkeling binnen de gekozen beroepsrollen.
Inhoud
Inhoud
Iedere student wordt begeleid door een mentor en met deze begeleiding krijgt de student inzicht in zijn studie, studievoortgang en leerproces. De student profileert zich in de beroepsrollen en verantwoordt deze.
Iedere student wordt begeleid door een mentor en met deze begeleiding krijgt de student inzicht in zijn studie, studievoortgang en leerproces. De student profileert zich in de beroepsrollen en verantwoordt deze.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Academie voor Gezondheidsstudies