Vak: Creatief ontwerpen in co-creatie credits: 15
- Vakcode
- MIVB22MOD22
- Naam
- Creatief ontwerpen in co-creatie
- Studiejaar
- 2023-2024
- ECTS credits
- 15
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- S. Gubler
- Werkvormen
-
- Opdracht
- Toetsen
-
- Portfolio assessment - Assessment
Leeruitkomsten
1. De student ontwerpt op basis van relevante theorie, op creatieve wijze en in co-creatie met relevante stakeholders een (concept) ontwerp voor een betekenisvolle innovatie. | ||||||||||||
2. De student begrijpt de verschillende rollen van hemzelf en anderen binnen het innovatieteam en innovatieproces en kan de verschillende rollen aannemen. | ||||||||||||
3. De student analyseert het functioneren van een team en de gedragingen van de teamleden en kan de effectiviteit van het team beïnvloeden middels verschillende rollen en interventies | ||||||||||||
4. De student analyseert de ethische dilemma’s, in samenwerking met relevante stakeholders, met betrekking tot zijn innovatievraagstuk en past dit toe tijdens een moreel beraad. | ||||||||||||
Inhoud
In module 2.2 van het tweede studiejaar van de opleiding Management in de Zorg staat creatief ontwerpen in co-creatie centraal. Op basis van de vraagarticulatie in het vorige module, wordt nu in co-creatie een creatief ontwerp gemaakt voor dit innovatie vraagstuk. De opdracht is om een innovatief ontwerp te maken welke een mogelijke oplossing biedt voor de geconstateerde vraag in module 2.1. Daarbij wordt buiten de gebaande paden getreden door innovatief te kijken naar de mogelijke oplossingen voor de geanalyseerde uitdagingen. De gekozen oplossing of aanpak is onderwerp voor module 2.3 veranderen.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Academie voor Gezondheidsstudies