Vak: Marketing credits: 3
- Vakcode
- IFVB18DNSMKT
- Naam
- Marketing
- Studiejaar
- 2019-2020
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- CONVERSIE
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Marketing - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
Hoofdleeruitkomst
De student:
•Interpreteert het businessmodel vanuit marketing perspectief
De student:
•legt uit en geeft voorbeelden van en bij een (marketing)strategie
•legt uit en geeft voorbeelden bij de interne en externe omgeving van een organisatie
•leidt uit de omgevingsanalyse een strategie af
•geeft voorbeelden van de segmentatie- en positioneringstrategie van een organisatie, inclusief persona’s
•begrijpt, legt uit en geeft voorbeelden van de marketingmix (diensten-, online)
•legt de theorie van een Business Model Canvas uit.
De student:
•Interpreteert het businessmodel vanuit marketing perspectief
De student:
•legt uit en geeft voorbeelden van en bij een (marketing)strategie
•legt uit en geeft voorbeelden bij de interne en externe omgeving van een organisatie
•leidt uit de omgevingsanalyse een strategie af
•geeft voorbeelden van de segmentatie- en positioneringstrategie van een organisatie, inclusief persona’s
•begrijpt, legt uit en geeft voorbeelden van de marketingmix (diensten-, online)
•legt de theorie van een Business Model Canvas uit.
Inhoud
Geen tekst beschikbaar
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Facility Management