Vak: Service Marketing credits: 3
- Vakcode
- IFVP18SERSMA
- Naam
- Service Marketing
- Studiejaar
- 2019-2020
- ECTS credits
- 3
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- CONVERSIE
- Werkvormen
-
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Service Marketing - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
Hoofd leeruitkomst
De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services
De student:
•Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie.
•Beschrijft de marketingomgeving.
•Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is.
•Beschrijft de (diensten)marketingmix.
•Benoemt en legt dienstenconcepten uit.
•Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving.
Inhoud
Geen tekst beschikbaar
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Facility Management